موثرترین درمان برای Parapelvic 5cm کیست کلیه چیست

جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

موثرترین درمان برای Parapelvic 5cm کیست کلیه چیست

 

http://www.kidneyservicechina.com/kidney-cyst-treatment/801.html

راه متعارف برای درمان کیست کلیه بزرگ در طب غربی عمل جراحی برای تخلیه مایع کیست است. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی - برای افراد مبتلا به parapelvic 5cm کیست کلیوی که نمی خواهند به انجام عمل جراحی، آنها می توانند درمان طبیعی بهتر را انتخاب کنید. شما می توانید با پزشک آنلاین ما به صورت رایگان صحبت کنید و یا با هم بخوانید به پیدا کردن اطلاعات بیشتر.

Parapelvic 5cm کیست کلیه بسیار بزرگ و اقدامات احتیاطی باید انجام شود برای جلوگیری از پارگی کیست است. بیمار پیشنهاد می شود به توجه در زندگی روزمره اجتناب از تمرینات شدید و اجتناب از غذاهای تند.

در طب چینی، درمان کیست کلیه با کند کردن یا حتی جلوگیری از رشد کیست و کاهش آن را به تدریج در اندازه. طول مدت درمان بستگی به اندازه کیست و دیگر عوارض بیمار ممکن است داشته باشد. در زیر به معرفی کلی در مورد درمان است.

به عنوان یک نوع از درمان محافظه کارانه و بدون سوراخ یا جراحی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند اثر را به گشاد شدن عروق خونی، ترویج گردش خون از دیوار کیستیک و همچنین بهبود نفوذپذیری کیست. سپس مایع کیستیک جذب خواهد شد و با گردش خون مرخص، نتیجه گیری کیست کوچک و کاهش.

طب چینی نیز می تواند تکثیر سلولهای اپیتلیال کلیه را مهار تا زمانی که ترشح آن متوقف می شود. وقتی فشار داخلی کیست کاهش می یابد، اندازه کیست تبدیل خواهد شد کوچکتر و کوچکتر به تدریج، در نتیجه کاهش فشرده سازی خود را به بافت های اطراف، بهبود گردش خون کوچک، و مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی. عملکرد کلیه را می توان محافظت می شود.

اگر شما یک فرد با parapelvic 5cm کیست کلیوی، شما می توانید به این مورد "Peder آرچر، کیست کلیه، سوئد" برای درک بهتر در مورد اثر درمان مراجعه کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کیست ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.